Πασχαλινή κραυγή ΑΓΩΝΙΑΣ από ΑμεΑ

Έχω νόσο του κρόουν σε βαριά μορφή η  πρωτοβάθμια επιτροπή του ΙΚΑ με έβγαλε 80 τοις εκατό αναπηρία  έχω μέτρια προς βαριά βαρυκοία και παίρνω 600 ευρώ το δίμηνο απο την πρόνοια.
Έχω δυο ανήλικα τέκνα και ο άντρας μου είναι χωρίς δουλειά εδώ και ενάμιση χρόνο σύμφωνα με το νόμο 2643/98 σαν έμμεσος φορέας πρέπει να μπει στο δημόσιο η δημόσιο οργανισμό για επιχείρηση δε το συζητάω έχω ψαχτεί δε γίνεται τίποτα.
Έγώ έχω απολυτήριο γενικού λυκείου αλλά δε μπορώ ούτε μέχρι το ιπποκράτειο να πάω για θεραπείες πήρα τηλέφωνο στο υπουργείο εργασίας και μου είπαν ότι ο συζυγός πρέπει να έχει τουλάχιστον απολυτήριο γυμνασίου για να μπει κάπου είμαι 35 χρονών και ο σύζυγος 36 εκλιπαρώ για μια σαφή απάντηση  είμαστε σε απόγνωση
Πετροηχειλου Δέσποινα- petrochiou.depi@gmail.com

Πολιτεία και κυβέρνηση τα ακούτε…. Εγώ προσωπικά δεν έχω ούτε να δώσω απάντηση, ούτε να δώσω λύση…
Παρά να πω πως μόνο με τον αγώνα μπορούμε να δώσουμε κάποιες απαντήσεις και να κρατήσουμε την αξιοπρέπεια μας.. Δέσποινα απευθύνσου και στην ΑΣαμεΑ:  http://www.esaea.gr/

http://argiros.net/?p=2308

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις