Ζήτημα ομηρικής τιμής φίλοι συναγωνιστές...

Παρακαλώ τους συναγωνιστές- για να μη πω συντρόφους και παραξηγηθώ ως προβοκάτορας- να μου στείλουν για δημοσίευση την ανακοίνωση της γενικής συνέλευσης του σωματείου εμποροϋπαλλήλων νομού Ιωαννίνων, που με φωτογραφίζει περίπου ως τραμπούκο στα γεγονότα της 20 Οκτώβρη στα Γιάννενα για να την δημοσιεύσω…
Δεν θα θελα να επανέλθω δε σε αυτό το ακανθώδες δέμα όχι γιατί φοβάμαι- έχω σε δυο κείμενα απαντήσει για το ζήτημα και δεν τα παίρνω πίσω- αλλά διότι είναι διαφορετική η συγκυρία.
Μόνο που επειδή μου γίνεται φωτογραφική αναφορά και ονομαστική στην συνέλευσή από μέλος του διοικητικού συμβουλίου δημιουργείτε ένα ηθικό κατά βάση ζήτημα που χρήζει απάντησης…
Για αυτό το λόγο παρακαλώ να μου αποσταλεί η απόφαση ψηφιακά που θα πάρει την ανάλογη απάντηση.
Και συ φίλε συναγωνιστή του διοικητικού συμβολαίου που το χεις πάρει και προσωπικά από τι φαντάζομαι, πρόσεξε μια σημαντική λεπτομέρεια.
Ο Ομηρικός κόσμος σίγουρα δεν ήταν ο κόσμος του συλλογάστε ελεύθερα- όπως το γνωρίσαμε εμείς στην μοντέρνα καπιταλιστική εποχή  του διαφωτισμού- αλλά σίγουρα ήταν ο κόσμος των ηρώων και της τιμής….
Δεν θα ήθελα και δεν θέλω να θίξω καμιά τιμή για αυτό φίλε μου στείλε μου να δημοσιεύσω μια απάντηση η σχόλιο, το χεις ξανακάνει άλλωστε στο μπλοκ μου..
Βλέπεις δίχως να θέλω να πω τι είμαι εγώ ο δικός μου κομμουνισμός είναι ελευθεριακός και πλουραλιστικός και όχι μια από τα ίδια με τον σοσιαλισμό του πατερούλη Τσάρου παντών των Ρωσιών....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις