Τα σκοτεινά(;;;) Γιάννενα του 80

Στην μνήμη της Λουκίας Ρικάκη που χάθηκε πριν από 2 μέρες. Ήταν η δημοσιογράφος που έκανε το ρεπορτάζ και της στοίχισε την θέση στη κρατική ΕΡΤ











Το ρεπορτάζ όπως ήταν φυσικό τότε, τώρα μάλλον όχι- εμένα δηλαδή ξαναβλέποντας την τώρα δεν κατανόησα το τι προκλητικό είπε- προκάλεσε πολλές μαρτυρίες και εκπομπές στην κρατική τηλεόραση για να "αναστυλώσουν" το "πεσμένο" όνομα της μικροαστικής πόλης μας, βοήθεια μας....
Τότε στα 14 μου(ε μάλλον μεγάλωσα λιγουλάκι) θυμάμαι- κάπου στο βάθος του μυαλού μου- πως την είχα δει την εκπομπή και μου άρεσε παρά πολύ γιατί έμαθα πως είχα μια γαμάουα πόλη που ακόμη δεν την γνώριζα, δεν είχα ακόμη αρχίσει τις μπαρότσαρκες.
.
Τώρα που το ξαναείδα αναγνώρισα αρκετές φάτσες που αργότερα όταν άρχισα τις περιπλανήσεις μου, έτυχε να γνωρίσω και από την καλή και από την ανάποδη... Έτσι ξαναβλεποντάς το δεν το κρύβω μου δημιουργήθηκε μια νοσταλγία για την εφηβεία μου και για την αθωότητα -εν τέλει-εκείνων των Ιωαννίνων....για αυτό το λόγο και ευχαριστώ τον Μιχάλη Καλαμαρά δια του facebook που ήταν η αιτία να τα ξαναθυμηθώ, αν και αυτό έγινε διότι η ρεπόρτερ εκείνης της εκπομπής η γνωστή Λουκία Ρικάκη έφυγε για το μακρύ και σκοτεινό ταξίδι στην ανυπαρξία

http://luciarikaki.blogspot.com/2010/04/vintage-80.html
http://www.luciarikaki.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις